Βαγγέλης Κατσαράς: H Νάξος πρωτοπορεί στα τουριστικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

0

 

Την εμπειρία του από την συμμετοχή του δήμου Νάξου και μικρών Κυκλάδων στη διεθνή έκθεση τουρισμού WTM 2020 στις αρχές Νοεμβρίου, η οποία πραγματοποιήθηκε ψηφιακά δεδομένων των συνθηκών περιέγραψε στο H&R (Hotel & Restaurant) ο αντιδήμαρχος Νάξου και μικρών Κυκλάδων κ. Βαγγέλης Κατσαράς.

Η Νάξος από τους ελάχιστους δήμους που έδωσαν το “παρών”.

Ο Δήμος Νάξου και μικρών Κυκλάδων διεκδίκησε έγκαιρα την παρουσία του χωρίς κόστος ως συν-εκθέτης του ΕΟΤ στην WTM Virtual 2020 και τελικά ήταν ένας από τους πολύ λίγους δήμους προορισμούς που έδωσαν το “παρών”. Ο δήμος ανέκαθεν αναγνώριζε τη σημασία της τεχνολογίας στην τουριστική προβολή πόσο μάλλον στην εποχή που οι τηλεδιασκέψεις είναι μονόδρομος. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο πως είμαστε από τους πρωτοπόρους δήμους των Κυκλάδων που διατηρούν σε επαγγελματική και συστηματική βάση ταξιδιωτικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρόσφατα, η επίσημη σελίδα facebook του προορισμού “έσπασε” το φράγμα των 31.000 φίλων σημειώνοντας εντυπωσιακή άνοδο άνω του 130% σε μικρό χρονικό διάστημα, ενώ στον ίδιο ρυθμό κινούνται και τα υπόλοιπα social media μας που φιλοξενούν και αναδεικνύουν τακτικά εύρος θεμάτων από τη Νάξο και τις μικρές Κυκλάδες” ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κατσαράς. Το ψηφιακό περίπτερο του δήμου εμπλουτίστηκε με κείμενα, φωτογραφίες με τον κ. Κατσαρά να διευκρινίζει ότι ” η πλατφόρμα της έκθεσης ήταν αρκετά λειτουργική με εύχρηστη με αποτέλεσμα να μην συναντήσουμε δυσκολίες.

Το πλάνο για το 2021 και οι αγορές-στόχοι

 

Εκτός από την Μεγάλη Βρετανία, που είναι μία αγορά – στόχος για τον Δήμο Νάξου όπως και ολόκληρη η Ευρώπη “ενδιαφέρουσες συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν με tour operators από της ΗΠΑ, τη Βραζιλία και την Αυστραλία, αγορές που ανέκαθεν έδειχναν την προτίμησή τους στις Κυκλάδες” σύμφωνα με τον κ. Κατσαρά.

Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα