Καταναλωτικά Δικαιώματα με τη μέθοδο click away

0

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποια δικαιώματα έχω σε περίπτωση που το προϊόν που
αγόρασα με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος, δεν μου
ταιριάζει και θέλω να το επιστρέψω;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Εφόσον διενεργήσατε αγορά μέσω οργανωμένου
ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση
με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από
απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η
τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της
σύμβασης, τότε έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός
14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου
παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη
επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός
εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν
λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον
καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.

Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα